A 2020. július 1-jétől Deutsche Telekom IT Solutions márkanéven működő IT Services Hungary (ITSH) Magyarország legnagyobb ICT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult vállalat jelenleg több mint 5000 munkavállalóval nyújtja az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles portfólióját. Az ITSH 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) a legjobb oktatási együttműködésért járó díját, valamint a PwC Magyarország független kutatása alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé sorolják, a cég emellett megkapta a legetikusabb multinacionális nagyvállalat címet is. A cég folyamatosan fejleszti mind a négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja a képzett IT szakemberek jelentkezését.
- Szolgáltatási szerződések lebonyolításának támogatása és koordinálása oly módon, hogy a szerződés teljesítése haladja meg a külső vagy belső ügyfél elvárásait adott költségvetési kereteken belül.
- Ügyfél megrendelések végrehajtásának koordinálása, nyomon követése, a műszaki tartalom, a szerződésnek való megfelelés figyelembe vételével, a változások következményeinek felmérésével.
- A megrendelés-kezelési és a hozzá kapcsolódó folyamatok illetve feladatok ellátása, támogatás nyújtása a szolgáltatási szerződések lebonyolításához a megrendelések kezelésével, teljesítésük koordinálásával, a megrendelések és változás-kérések státuszáról, illetve az elvégzett szolgáltatásokról naprakész információ szolgáltatásával az üzletág vagy az ügyfél részére.
- Folyékony német nyelvtudás (C1)
- Folyékony angol nyelvtudás (B2)
- Jó szervezői készség
- Önálló munkavégzés
- Hatékony együttműködés csapatmunkában
- Precizitás
További információk
Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.